poniedziałek, 10 maja 2010

Debiut PZU - zlecenia od jutra

Debiut PZU planowany jest na środę, poniżej zamieszczam kilka wskazówek ponieważ nastąpiły pewne zmiany w stosunku do innych dużych debiutów.

Już jutro będzie można składać zlecenia kupna/sprzedaży w godzinach 8:00 - 16:35.

U Twojego maklera powinny być już widoczne akcje oznaczone nazwą PZU i kodem PLPZU0000011 (tutaj  mała uwaga aby nie przejmować się akcjami o nazwie PZU1 i kodzie PLPZU0000029, ta seria akcji została zasymilowana do kodu PLPZU0000011 i wkrótce powinna zniknąć z rachunku, zostanie tylko ta z nazwą PZU)

Ja mam zamiar już już jutro wystawić zlecenia ponieważ patrząc na dzisiejsze problemy z mBankiem wolę nie ryzykować. I kolejna ważna uwaga, na debiucie nie można składać zleceń PKC i PCRO, tylko zlecenia z limitem.

Sam debiut nastąpi w środę o godzinie 8:45 więc 15 minut wcześniej niż na każdej normalnej sesji. Oczywiście zlecenia kupna/sprzedaży można wprowadzać również w środę od 8:00 do 8:45.

Tak jak pisałem wcześniej mam zamiar sprzedać połowę z przyznanych akcji. Mój limit to 333 zł, mam nadzieję że cena jednak będzie wyższa. W sytuacji gdyby kurs otworzył się na minusie to poczekam ze sprzedażą akcji do końca sesji. A jaki jest Wasz plan?

Aktualizacja 11.05.2001 20:00
Teoretyczny kurs otwarcia na dziś to 331 zł. Po stronie kupna 84 462 sztuk w 144 zlecaniach, po stronie sprzedaży 48 178 sztuk zleceniach w 1 632 zleceniach.

1 komentarz:

  1. A ja po namyśle postanowiłam nie sprzedawać teraz , mam 60 akcji i zatrzymam to jako inwestycję długoterminową

    OdpowiedzUsuń